luni, 10 octombrie 2011

COIncidenta !

Ce ti`e cu viata asta dom`le. Aseara am fost la o nunta, singura bineinteles, ca asa mi`a venit sa merg singura, fara nimeni dupa mine.
Am dansat, m`am destrabalat .. am baut de mi`au sarit ochii, pentru ca desi am zis ca sunt cu cineva, ca mi`e bine .. am mintit. Sunt cu cineva, dar bine nu imi e si nu v`am mintit pe voi, m`am mintit pe mine.
Nu mi`e bine deloc, dar deh, trebuie sa trec si peste asta.

Lasand asta la o parte pe la ora 1 azi`noapte, cine credeti voi ca vine la nunta ? G dom`le, G . Si cu cine credeti ca a venit ? SINGUR. Am zis ca nu`i adevarat, nu a venit cu bagaju` dupa el. Bineinteles, la fel de surpins ca si mine, ca ne`am intalnit acolo, hai cu privirile aruncate, zambete, una-alta.
Pe la vreo 3 a venit la cineva la mine la masa, chipurile sa salute si sa mai stea de vorba. Bineinteles, m`a salutat si pe mine si s`a facut ca uita de discutia cu persoanele respective, muzica canta, trebuia sa stea foarte aproape de mine, ca deh, nu ne intelegeam de muzica.
Nu`i frate fidelitatea de mine, nu mai e , am vrut o data sa ma schimb, dar nu a mers, acum de ce nu m`as bucura de viata ?
La 4 am plecat amandoi de la nunta, clar ca nu fiecare la el acasa, am plecat sa ne`o tragem, ca deh, sa ne mai amintim si noi de vremurile trecute.
Pe la 6 : 30 am ajuns acasa, cu o sticla de sampanie dupa mine, simteam nevoia sa mai beau ceva. M`am bagat la dus, pe la 8 :30 somn, ca nu mai puteam.
La 10 imi suna telefonul, ma uit la tel , C. Am inlemnit, mi`a trecut si somn si tot.

-Nu stiu cum am putut sa am incredere`n tine, ca esti diferita. Ce faci acum ? Te dai la prietenii mei ? Am aflat ca acum 2 ani ai fost cu cineva, stii bine ca lumea ma cunoaste, crezi ca`mi pica bine sa aflu asa ceva ?
-Bai baiatule, tu te auzi ce spui ? Acum 2 ani am fost cu persoana aia ? Ce plm de treaba ai tu acum ? Nici macar nu te cunosteam pe tine ?
-Nu conteaza, stii bine ca`mi pasa de lucrurile astea, nu mai vreau sa aud de tine, gata, de data asta chiar s`a terminat totul intre noi, sa fi fericita. Uita`ma, nu mai vreau sa stiu nimic de tine.
-Esti nebun, du`te dracu` si lasa`ma`n pace.

I`am inchis. Bai nene, da` eu cand stateam noptile langa tine si`mi povesteai ce`ai facut tu p`afara ? Cand acum stai cu morcovu`n cur, ca nu stii ce`ti rezerva ziua de maine ? Cand stateai si plangeai si iti venea sa te dai cu capu` de pereti ca nu puteai sa`ti vezi copilu` ?
Eu am stat acolo, imi inghiteam lacrimile, eram puternica pentru tine, nu conta ca tu poate erai cu gandul la altcineva, ca erai plecat departe , ca plecai cu baietii si eu nu stiam de tine 2 3 zile, nu conta, eram acolo pentru ca te iubeam.
Dar astea, se uita ...o sa treaca, de`as stii ca`mi smulg fiecare sentiment ce`l am pentru tine.

Mi`e dor ...

24 de comentarii:

Anonim spunea...

COI...ncidenta=))

AndreeEA spunea...

=))) pai da :d

Pui.de.geniu spunea...

Sper sa poti smulge tot ce nu-ti face bine..Stii si tu girl, cu timpul toate trec..Pt ca intotdeauna sufletul nostru MERITA !!te pup >:D<

Rosaline spunea...

e cam fraier, fara suparare.
prea plin de el si prea posesiv.
intrebarea mea e mereu aceeasi: de ce inca te mai gandesti la el?

Rebecca spunea...

. :(

AndreeEA spunea...

@Pui.de.geniu , si eu sper, desi foarte greu :)
Da, sufletul nostru merita, dar numai ca eu nu mai stiu ce e bine pentru al meu si ce nu.
Te puuup !!

@Rosaline, aceeasi intrebare mi`o pun si eu in fiecare zii , inca nu am gasit un raspuns.

@Rebecca, exact :(

Sanusperiniciodatalamaibine spunea...

Imi pare rau sa aud asta.Insa este cam impulsiv...Nu se gandeste decat strict la persoana lui,desi si tu ai suferit pentru el de atatea ori.
Dar va trece:)Te pup!

AndreeEA spunea...

@Danyela, ai dreptate, se gandeste strict la el, de restul lumii nu il intereseaza :)

Anonim spunea...

Nu-ți merită sentimentele, nu-ți merită atenția. Cine pleacă deși i-a fost atât de bine înseamnă că e prost. Lasă-l să facă ce vrea dar gândește-te că mai bine acum decât mai târziu. Ai fu suferit mult mai mult și ai fi avut mult mai multe amintiri de uitat. Cunosc cazuri care după 8 ani s-a întâmplat și a fost extrem de greu să treacă peste, dar au trecut :)

CVis... spunea...

Olteancooo,mai traiesti?esti bine?Ti stampileaza si moldovianca si Gicu!:D

AndreeEA spunea...

@creve, abia acum mi`am dat si eu seama ... incet`incet o sa trec peste. Nu`mi merita nici macar o lacrima el mie, dapai zambetul. Il urasc mai mult decat orice si acum chiar zic asta din suflet.

@Aceeasi visatoare, sunt bine moldoveanco, pe aici si eu.

Ti puup !

Cruel. spunea...

Femeia are un mod elegand de a calca lumea in picioare..stii cu ce? Cu tocurile.
La o adica, tot trebuia sa se intample. De parca el e sfant...

Take care!

AndreeEA spunea...

@Cruel, el numai pe mine ma vedem, numai greselile mele le judeca. Asta e , platesc ptr greselile care le`am facut.

Rosalia spunea...

Fi tare , cum ai fost si pana acum .

AndreeEA spunea...

@Rosalia, nu stiu daca pana acum am fost tare :) dar macar am incercat.

Danube spunea...

:) pare ca ai o viata complicata... daca ti-a facut placere, doar n-o sa regreti ....

AndreeEA spunea...

@Danube, nu regret nimic din ce am facut. A fost o parte din viata mea.

Cruel. spunea...

@Andreea Stii ceva la o adica? Invata sa pierzi! Ti-ai pierdut probabil atatia neuroni din cauza lui. Invata sa-l pierzi si pe el. Greu nu? Poate chiar imposibil...
In orice caz, nu are rost sa te framanti prea mult, ca dupa se strica aluatul. :*

roryta spunea...

simpla si cam nesarata

Cruel. spunea...

@ rory sa inteleg ca acel comentariu era dat la adresa mea?

Hoinara spunea...

Adevarul e ca e nasol sa mergi la nunta neinsotita...cel putin pt o fata,mi se pare aiurea.:(

Rebecca spunea...

Mai scrie iubita... unde ai disparut?

Antiignorantu spunea...

va veni coplata .... :)

AndreeEA spunea...

@rory, am scris ce am simtit. Nu mai citii daca nu iti face placere :)

@Cruel, probabil la mine.

@fatacareaduceploaia, nu neaparat, nu aia era problema.

@Rebecca, pe aici sunt.

@Antiignorantu, nu am venit ,,coplata '' :)