marți, 10 mai 2011

Singuratate ..


Ma simt atat de singura intre nenorocitii astia de pereti, nu stiu ce se aude mai tare, ploaia sau suspinele mele ...sunt nedormita de aproximativ 24 de ore, cu 3 pachete de tigari fumate, sticla de Ballentine`s langa mine, si sufletul meu facut praf.

Imi pare rau ca mi`am permis sa cred ca de data asta o sa fie bine, ca mi`am permis sa cred ca e bine sa fiu optimista, ca pana la urma o sa fie bine si`o sa iasa soarele si pe strada mea.
Pai de unde pula mea atat soare si bine bai nene !? De unde sa`mi permit eu sa cred ca o sa fie bine !? Eu, tocmai eu, aia care de fiecare data cand incerca cineva sa se apropie mai mult de ea, disparea ca nu o interesa.
Iar cand mi`am permis ... cand mi`am dat sufletul si inima cuiva, si nu regret ca am facut`o, am trait cele mai puternice sentimente , am simtit cum e cu adevarat sa iubesti, cum e sa iti simti trupul vibrand la atingerea cuiva ... cum e sa te trezesti zii de zii langa el, sa te trezesti zii de zii, crezand ca va fi bine .

Dar, D`Zeu, s`a jucat din nou cu mine si cand imi era lumea mai draga mi`a dat o palma sa ma trezeasca din visul meu frumos si sa`mi spuna ca realitatea ma asteapta.
Multumesc Doammne, mi`ai facut cel mai mare bine, mi`ai arata ca`n viata nimic nu e bun, sanatos, corect si ca totul se termina asa cum a inceput.

Mi`e dor ...

11 comentarii:

Suflet de curva spunea...

Imi pare rau pt tine, sincer. Nu cred ca meriti sa suferi. Nimeni nu merita sa sufere. Dar din pacate...

[Auzi, cum ai pus sa vezi cati sunt online pe blog?? ] :-?? [raspunde-mi te rog pe blogul meu. [-o<

Unknown spunea...

:O Wtf...ma sperii cu postul asta,trebuie sa vb neaparat si eu nu reusesc sa imi mai fac laptop-ul odata.Nu imi place ceea ce am citit...

Anonim spunea...

dc suferi ?viata-i prea frumoasa ca sa suferi..trebuie sa ridici capu sa tragi aer in piept ..si sa mergi inainte..poate este un obstacol pus de viata;)

AndreeEA spunea...

@Suflet, nimeni nu merita sa sufere si totusi sufera ... deci ..
@dream, ai citit ceea ce simt scumpa, cum ma simt .. cum tot.
@Copilul diminetii, de`ar fi totul atat de usor, nu ar mai fi oameni suferind.

Anonim spunea...

totu-i usor....daca stii sa iti vezi de lucrurile tale

Hoinara spunea...

Nimic nu-i chiar atat de rau...mereu exista o cale de iesire:)

el_zorabb spunea...

Nu plange dupa ce nu e al tau.
Si cum sa fie al tau daca s-a putut rupe?

Mai bine bucura-te ca. nefiind al tau, s-a rupt deja. Si multumeste lui Dzeu ca nu te-a chinuit mai mult in iluzie.

Ai grija de sufletul tau.

G.W. spunea...

eu cred ca fiecare palma luat ne face mai tari,puternici si ne ajuta pe viitor ...keep your head up cum ar zice 2pac

AndreeEA spunea...

@Copilul diminetii, fiecare cu parerea lui.

@fatacareaduceploaia, exista, dar e greu pana o gasesti.

@el_zorabb, nu stiu ce sa iti raspund, crede`ma ...

@G.W., nu mai pot sa`mi tin capu` sus .. nu ma simt nici mai puternica, nici mai tare. I feel like shit :)

G.W. spunea...

nu poti sau nu vrei ? ca e o diferenta sesizabila

AndreeEA spunea...

@G.W., nu pot !