joi, 28 aprilie 2011

M`am hotarat !

Nu renunt, orice ar fi ! Am stat, m`am gandit ... si o sa continui sa`l iubesc si sa`l las sa ma iubeasca indiferent prin greutatile prin care o sa trecem. M`a dezamagit, ok, am mai trecut eu prin altele mai grele , o sa trec si de asta.
Indiferent de dezamagirea care mi`a produs`o ... a fost langa mine tot timpul, nu m`a lasat singura , mi`a fost alaturi pur si simplu.

Aseara am avut,, reuniune" ... a venit la mine cu ai lui ... am stat toti , a fost o intalnire placuta`n familie, am vb`it, ne`am distrat ... ne`am uitat la filme.
E placut sa`l stiu langa mine, e placut sa`i stiu si pe`ai lui langa mine ... ma simt bine cand vad ca si ai mei se simt bine in prezenta lor. Am lasat tot ce`a fost la o parte, vedem ce va fi d`acum incolo.

Nu renunt , orice ar fi !

17 comentarii:

G.W. spunea...

speram ca ai facut alegerea buna noi te sustinem virtual >:D< ciocnim un jack in cinstea voastra

Anonim spunea...

in viata merita sa lupti :D

AndreeEA spunea...

@G.W., multumesc. Merge un Jack acum :)
@Copilul diminetii, asa este !

Suflet de curva spunea...

Andree, fi tu atenta la mine.
1. il iubesti sigur? ( eu am niste indoieli maaaaaari in privinta asta.. Oare de ce? Ah, nu ma lua in seama)

2. Nu cumva... faptul ca ii stii pe ai lui, iti confera o oarecare stabilitate (ceea ce , ca amanta , stii tu... nu prea ai avut parte)... si poate de asta esti atasata de el ( bre,,, e un lucru bun... dar...)

3. Gnadeste-te bine daca el este ceea ce vrei. Daca ai o mica micuta indoiala, renunta.

TE imbratisez pervers. >:)<

AndreeEA spunea...

@Suflet de curva, la un moment dat ma gandeam si eu la treaba asta .. si am pus in balanta toate lucrurile astea ... dar nu. Il iubesc sincer si d`asta sunt dispusa sa lupt orice ar fi.
Te pupacesc !

Father spunea...

"...o sa continui sa'l iubesc si
sa'l las sa ma iubeasca indiferent
prin greutatile prin care o sa trecem..."

Foarte frumos @AndreeEA,te admir.
"E placut sa'l stiu langa mine..."
"Reuniune" - iubesti sincer, etc.
Iti urez sa fii fericita si sa te
bucuri de iubirea ta!

cherie spunea...

Fara discutie, dragostea este frumoasa dar trebuie sa analizezi si obligatiile pe care ti le iei.
Trebuie sa te gandesti bine la ce fel de viata vrei sa ai si cum urmeaza sa fie atunci cand alegi un drum.

AndreeEA spunea...

@Father, multumesc frumos ! Sper sa fie bine :)
@cherie , este frumoasa. Am analizat totul destul de bine ... :)

Unknown spunea...

Daca iubesti cu adevarat merita sa lupti,dar sa stii ca ai pentru cine si pentru ce sa lupti.Sper sa iti fie bine indiferent de deciziile pe care le iei si sa nu mai suferi.
Multe imbratisari din partea mea si numai bine:) >:D< >:D<

liviuvelar spunea...

Poti in orice clipa, pt ca esti om liber, sa-ti schimb aceasta hotarare la care ai ajuns din incapatanare si cu fanatism, nu cu iubire.

Father spunea...

@AndreeEA, am redeschis Father cu
articol nou. La profil poti gasi si
"FELIX" -al doilea blog al meu.
Te astept in vizita cand ai timp.
Iti urez o noapte frumoasa!

Father spunea...

@AndreeEA, am redeschis Father cu
articol nou. La profil poti gasi si
"FELIX" -al doilea blog al meu.
Te astept in vizita cand ai timp.
Iti urez o noapte frumoasa!

Bianca Dobrescu spunea...

Să fii fericită!

Anonim spunea...

No , asa te vreau , zambitoare , bucuroasa , fericita!
Sa fii mereu asa! :)

Unknown spunea...

Eu`am impresia ca asta "liviuvelar" chiar nu stie sa incurajeze pe cineva:).E doar parerea mea dar mi se pare cam aiurea "comentariile" lui.Oricum eu`ti zic sa lupti pentru ceea ce`ti doresti,daca`ti doresti cu adevarat ceva treci si prin iad ca sa`ti indeplinesti visul:).Multa bafta scumpo.

C.L.M. spunea...

Imi place hotararea ta, bafta!

AndreeEA spunea...

@dream, o sa lupt , pentru ca am ptr ca am de ce.
@liviuvelar, nu am ajuns la hotararea asta nici cu fanatism , nici cu incapatanare, am ajuns la hotararea asta pentru ca iubesc, pur si simplu.
@Bianca Dobrescu, multumesc.
@Father, o sa`l vizitez.
@Bulina, o sa lupt, sa fii convinsa de asta.
@dintimisoara, >:D< multumesc.
@C.L.M., multumesc !