miercuri, 20 aprilie 2011

Ce ti`e cu lumea asta ...

Cum dracu` vine asta sa te dezamageasca tocmai persoana care n`ar trebui sa o faca ? Pai sa nu`ti vina sa`ti bagi pula`n ea lume, si sa stai sa te gandesti daca e mai bine sa fiu a dracu` si nemernica asa cum eram odata ?
Pai cand ma durea la 10 m de cur de toata lumea, asa bine ma simteam ... ohooo ca n`am cuvinte. Cum a inceput sa`mi pese si sa las de la mine, cum nu e bine .. ofer incredere si primesc fix pula inapoi :D

De azi inainte se intoarce iarasi roata, de astazi o sa fiu eu aia care eram inainte ca e mai bine. Decat sa ma doara pe mine sufletul ... decat sa`mi planga mie inima, mai bine sa sufere altii, si sa stea ei sa se gandeasca de ce oare m`am schimbat asa .

9 comentarii:

Unknown spunea...

:|..Uneori..viata in loc sa mearga..are pana..:|
Fi tare..orice`ar fi..

AndreeEA spunea...

@Bulina, sunt tare :)

Father spunea...

Imi plac hotarile tale dure..
Iti doresc o seara frumoasa!

AndreeEA spunea...

@Father, cateodata trebuie sa iau si hotarari din astea :)
O seara la fel de frumoasa !

liviuvelar spunea...

Bineinteles ca nu e nici bine si nici de bine sa fim nemernici, nici ca altadata si nici niciodata. Si nici sa nu ne pese de lume nu e bine si nici nu ne e cu putinta, pentru ca orice am face tot ne pasa. Dar in celasi timp e drept ca si dezamagirile sunt cumplit de dureroase. Ne ramane sufletul secatuit de increderea investita. Modul in care ti-ai descarcat necazul este nu doar o eliberare dupa care sunt sigur ca vine inseninarea, dar si o descatusare. Ti s-a dezlegat limba, si e libera, si tu respiri puternic si glasul ti se aude si se si poate impune! Curaj! Cred ca e de bine si ca va fi si frumos!

AndreeEA spunea...

@Liviu, ce anume va fi frumos ? Ca eu nu vad nimic frumos ...

Paolla si-atat spunea...

E mai bine sa nu-ti pese. Foarte bine ! Iar dac aiti pasa macar putin sa nu arati !!! Ca isi vor bate joc :-J

AndreeEA spunea...

@Paolla, exact. Asa ca mai bine tin totul pentru mine, si`o sa gasesc pana la urma o solutie !

annthy spunea...

un sfat de la cineva ignisifiant: fii indiferenta... ai sa ai mai mult de castigat!