sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Veste ...


Azi mi`ar fii placut sa plec din oras, sa fug undeva la sat .. sa aud lemnele trosnind in soba ... sa vad umbrele focului jucause in tavan ... sa ma iubesc cu persoana pe care o vreau si care`mi place.
Azi as fii vrut sa uit de lume, sa uit de telefoane, sa uit de tot ... si sa fiu doar eu cu el, sa`i simt barbatia adanc in mine, sa vad cum ii curg picaturi de sudoare pe frunte ... sa simt cum se incordeaza si cum i se citeste placerea in ochi.
Azi as fii vrut sa ma incalzeasca si sa ma faca sa uit de frig, de zapada, de vant .. de mine, de tot !

Dar :)) suna telefonul si ma trezesc la realitate. Ma suna M. ( despre el era vorba si mai sus ), normal ca ma bucur ca ma suna, dar as fii preferat sa ma fii trezit altcumva, nu la fel in fiecare zii...
Si vine vestea aia nasoala :
- `Neata puiut.
- `Neata !
- Ce face somnoroasa mea !? Scuze ca te`am trezit, dar trebuie sa te vad astazi sa vorbesc ceva cu tine.
- Spune`mi acum, ca mi`a sarit somnul.
- Luni merg sa`mi fac pasaportul, o sa plec in America mai repede decat credeam ...
- Poftim !? Pai trebuia sa pleci in 3-4 luni, cum imi zici ca pleci mai repede!?
- De asta am zis ca vreau sa te vad, sa vorbim sa`ti explic cum sta treaba. In maxim o luna jumatate am plecat.
- Stii ceva !? Nu vreau sa aud nimic, nu vreau sa te vad ... din partea mea poti sa pleci si maine, nu ma intereseaza.

Si i`am inchis .... am avut parte de un soc, nu ma asteptam. Eram fericita cu el, a reusit sa ma faca sa uit de tot ce era aiurea in viata mea ... si acum pleaca. Eu stiam ca pleaca ... dar nu asa repede.

Sambata friguroasa !! Brrr !!

10 comentarii:

vert spunea...

Ori a plecat in Italia doua luni ori e acasa si se pregateste sa plece in America ?!

AndreeEA spunea...

@vert, s`a intors din Italia, dar nu am mai scris eu nimic pe blog :)) nu am mai avut chef. Daca as sta sa scriu de fiecare data cand pleaca si revine ... ar trebuii sa scriu o data la 2 saptamani :D

vert spunea...

Cred ca inainte de a scrie o data la 2 saptamani ar fi mai indicat sa inveti sa scrii.

cherie spunea...

Woah ! Ce s-a suparat vert !
Ia sa vad ce-i cu el .............

AndreeEA spunea...

@vert, si unde anume am gresit ? Si daca am gresit pe undeva .. asta e, se intampla.
@cherie, nu stiu. Intreaba`l pe el.

eu spunea...

a plecat nu a plecat...nu asta conteaza...eu zic sa iti indeplinesti dorinta cat mai ai timp si sa il atragi undeva langa foc si fa'l sa'i para rau ca trebuie sa plece...poop roz

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Cam nasoala partea asta, de fiecare data atunci vine o veste rea cand totul e la locul lui.
Nu pot sa-ti spun decat sa profiti cat poti de timpul ramas impreuna.

vert spunea...

Esti la fel de proasta ca titlul blogului tau.Noaptea adica.

AndreeEA spunea...

@alexutza, o sa incerc.
@ Seninle olmak istiyorum, o sa profit, altceva nu am de facut.
@vert, comentarii deplasate poate face oricine, oricum iti multumesc ptr ele :))

Interzisa. spunea...

a plecat?