miercuri, 15 decembrie 2010

Incerc ...

Incerc sa`mi tin mintea ocupata cu altceva ...sa nu ma mai gandesc la tine, sa nu stiu ce faci, cum faci, de ce faci.
De cateva zile, am inceput sa ma uit la un serial ... mhm, merge cat de cat, imi distrage atentia... si totusi, daca`mi distrage atentia atat de tare, atunci de ce e 1:53 noaptea, si eu ma gandesc la tine ? De ce dracului scriu cat de dor imi e de tine ?

Pacat ca nu te`am cunoscut inainte sa te ... pacat ca m`am pierdut pe mine pe undeva, si`am pus suflet pentru tine, desi stiam ca nu trebuie, ca nu se poate ... ca esti, stii tu cum esti !
Ma doare sufletul atat de tare, incat parca sunt imuna la toate, incearca cineva sa vorbeasca cu mine, sunt in lumea mea, e a 4-a noapte consecutiva in care nu dorm , da dragul meu, si nu dorm din cauza ta, pentru ca mi`e al dracului de dor de tine.
As vrea sa vii ... as vrea sa te vad ... as vrea ... as vrea ... dar de ce dracului vreau, cand stiu ca tu nu esti pentru mine ?! Am zis la inceput, ca daca intre noi doi vor aparea sentimente eu voi disparea, voi fugii ... pentru ca stiam ca o sa sufar. Si hai, ca pe undeva ma asteptam sa pun eu suflet .. dar nu si tu. Si`am vazut ca sunt sentimente la mijloc, si totusi n`am disparut cand trebuia, n`am disparut pentru ca nu m`ai lasat TU, si eu te`am ascultat, si am prelungit agonia.

Mi`e frig ... mi`a inghetat inima, nu ma simt intreaga fara tine, dar nu o sa ma intorc la tine, si nu pentru ca mi`ai facut rau ... niciodata nu mi`ai facut, poate m`ai ranit o data sau de doua ori, dar nu cu intentie .... de fapt nici macar nu m`ai ranit tu, m`am ranit singura, pentru ca am intrat in jocul asta al sortii.
Ma bucur ca am avut puterea sa iti dau drumul, am avut puterea sa trec peste iubirea mea fata de tine ... dar asta nu inseamna ca nu te iubesc din toata inima mea. Poate va venii vremea cand vei citii ce`am scris aici, si vei vedea multe lucruri pe care acum nu le vezi, sau nu vrei sa le vezi ...

Noapte buna, dragul meu. Te Iubesc :)

4 comentarii:

Unknown spunea...

Off...greu cu iubirea asta,nu stiu ce sa mai zis...nu stiu ce sfaturi sa iti dau,nu stiu ce ti s-a intamplat ca sa fiu in stare sa zic ceva.Stiu doar ca e greu,e foarte greu si trebuie sa ne gandim mai intai la noi si apoi la cei din jurul nostru,sa ne punem pe noi mai intai in fata...
Iti doresc numai bine si zile cat mai frumoase:*>:D<

AndreeEA spunea...

@dream, as vrea sa iti pot spune, adica as vrea sa pot scrie intr`o postare, dar nu pot ... mi`e imposibil :(
Sa ai o seara cat mai frumoasa, adica o noapte >:D<

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Mi-au dat lacrimile,sincer:(
Suntem cam in aceiasi situatie, si eu as da orice ca sa-l uit,dar orice lucru,cuvant,melodie imi aminteste de el.Si cand reusesc cat de cat reapare in viata mea.

AndreeEA spunea...

@Seninle olmak istiyorum, imi pare rau sincer ca treci prin aceeasi situatie !:(