miercuri, 22 septembrie 2010

O nebuna buna :)



Pot sa ma laud si eu, cu o foarte mare nebuna ?:D Glumesc acum, e prietena mea cea mai buna, si bineinteles, ca nu putea lipsii si ea d`aici .. ca deh .. la ,,Nebune '', si Roxana trebuia sa`si faca aparitia.
Atatia draci am facut cu fata asta, cand o sa fim si noi maritate, cu copii si nepoti, daca ne`am apuca sa povestim nepotilor ce dracului am facut in tinerete .. eheheheeee, ar trebuii cam 2 sau 3 saptamani, sa stea cu noi, sa terminam povestile :))
E o tipa super ok, si sufletista .. si suntem una langa alta, nu doar cand ne e bine, ci si atunci cand ne e rau.

I lav iu fa iubito ! :X :)))

2 comentarii:

Unknown spunea...

2 fete calare pe un leu 8-> ce ti-ai putea dori mai mult?:)) (vorbesc despre leu)

AndreeEA spunea...

@SunLoVeR, sunt sigura ca la leu te refereai :)) si nu la altceva !