miercuri, 26 august 2009

Un alt premiu :)



Ehh am primit si eu premiul de la Laura, pe care bineinteles il inapoiez, pentru ca`l merita duda mea :D
Din cate am inteles sunt si niste reguli :

1. Trimite`mi`l inapoi, daca ma numar printre prietenii tai.
2.Nicio o trimitere, mai ai inca de lucru la relatia ta cu altii.
3.2 trimiteri, esti amabil/a dar ai nevoie sa te exteriorizezi.
4.4 trimiteri, ti`ai ales bine prietenele
5.6 trimiteri, esti dintre cei mai populari, si acesta este probabil motivul pentru care te aflii in lista mea !

Si premiul merge mai departe catre:

1.R`A
2.Terra
3.Miha_Ela
4.Vescan
5.Cuvinte fara rost...
6.Albe Negre

2 comentarii:

Sadd spunea...

O da..deci eu sa-l ridic :)),stiu ca il merit..dar mi-ar placea sa imi zici tu de ce :D

AndreeEA spunea...

@Sadd, pentru ca`l meriti :)